viernes, enero 21, 2005

XpoSure

yey, i'm done na with the field exposure..kung swerte, makapadayon ko ug training.
ganahan ko sa job (heheh, igo ra man nuon ko nagsunod-sunod)
samok kayo ang mga doctors usahay kay gapanggamit na man ug medreps..pati ila flt tickets ipa-sponsor pah! pero well, ingana man jud..give and take man jud nah..
hehhe lipay kayo ko kay ang mga patients kay nestle products ang gagamiton; kagana jud ibalandra ako bag nga naa'y daku nga NESTLE bisan 2 days lang ko magpa-as if 'kapamilya' hehe
bitaw, nag-enjoy sad ko even if sakit ayo ako feet nilakaw, may na lang masaligan ako 'patos wala jud nagsakit ug ayo ako tiil..
nice kayo ako ka-work with nga medrep, tagan unta ko niya nice pud nga evaluation!
nalingaw ko bisan gamay ra ako role hehe
well, si lord na bahala sa tanan..kung feel niya mag-apply ko the third time around, hala sige uy, pabaga sa nawong..unsa ba'y mawala nako? (hoy, kaulaw pud oi!!)
eneweyz, di na ko balik PS..bahak to nga kompanya kagana ba jud pasakahan ug kaso sa Labor Committee..sayang, la ko ka-take up ug labor law..pangitaan jud nako ug bikil ang PS bah para makatuon ug lesson char
hay, ambot na lang...
kalibangon man sad ta ni hinulat sa results..

No hay comentarios: